Daca va intereseaza un serviciu de creare magazin online, atunci noi credem ca va putem oferi cea mai buna solutie de e-commerce. Va oferim un magazin online rapid, eficient si stabil, gandit astfel incat sa se adapteze la nevoile afacerii dumneavoastra. Solutia de e-commerce dezvoltata de noi va permite sa va administrati cu usurinta catalogul de produse, promotiile, comenzile si mesajele comerciale folosind o singura interfata de administrare cu aspect placut si foarte usor de folosit.

Stabilitatea si viteza unui magazin online reprezinta unele dintre cele mai importante caracteristici. Din pacate, de cele mai multe ori, problemele legate de viteza si/sau stabilitate nu sunt vizibile decat dupa un timp relativ lung de la lansarea site-ului. Pe masura ce numarul de produse si de comenzi creste este posibil sa observati cum viteza scade semnificativ. In acest moment veti avea de facut o alegere dificila: ori continuati cu actuala aplicatie din ce in ce mai lenta, ori refaceti magazinul si sa transferati catalogul de produse si informatiile legate de clienti in noul magazin. Ambele variante prezinta costuri si neplaceri.
Este important sa puteti controla intregul continut al site-ului dumneavoastra. Nu este normal sa platiti un abonament de mentenanta pentru ca doriti sa schimbati o imagine, un banner sau un slide de pe o pagina. Magazinul online dezvoltat de noi va permite sa modificati orice zona de continut oricand doriti si de pe ce dispozitiv doriti. Am ales sa dezvoltam o interfata de administrare responsive (se adapteaza la dimensiunile ecranului dispozitivului de pe care accesati) pentru momentele in care doriti sa verificati sau sa modificati o informatie si nu sunteti la calculator. Exista situatii in care nu puteti astepta pana cand aveti acces la un computer.

Solutia de e-commerce dezvoltata de noi va permite sa administrati si mesajele tranzactionale care se trimit catre client sau catre administrator. Puteti edita aceste mesaje din interfata de administrare pentru fiecare versiune de limba pe care o aveti pe site. Sistemul conceput de noi va permite sa asezati oriunde in mesaj informatii cum ar fi numele clientului, adresa sa de e-mail, numarul comenzii, numarul facturii.
Interfata de administrare este extrem de prietenoasa si usor de folosit. Poate ati auzit ca nu conteaza cum arata admin-ul pentru oricum nu il vede nimeni. Noi credem ca acest lucru nu este adevarat. Dumneavoastra il vedeti, si mai mult decat atat, il vedeti in fiecare zi. Lucrati in aceasta interfata de administrare. Daca nu aveti un admin usor de folosit si placut atunci munca de administrare a site-ului devine obositoare si greoaie.

Securitatea reprezinta un subiect foarte important si noi alegem sa-l tratam foarte serios. Exploatarea slabiciunilor de securitate duce la perioade in care site-ul dumneavoastra nu este online, scaderea clasarii in rezultatele motoarelor de cautare si va afecteaza imaginea. Toate acestea inseamna pierderi financiare, uneori chiar semnificative. Folosirea unei aplicatii personalizate reprezinta un mare avantaj.

Despre optimizarea pentru motoarele de cautare se pot spune foarte multe lucruri. Activitatea SEO se poate imparti in doua mari categorii: optimizare on site si optimizare off site. Aplicatiile dezvoltate de noi contint elementele SEO necesare pentru optimizarea on site. Astfel va puteti seta din interfata de administrare tag-urile meta (titlu meta, cuvinte cheie si descriere) pentru fiecare pagina, fiecare imagine va permite sa adaugati titlul imaginii si toate URL-urile din site sunt prietenoase cu motorul de cautare si contin cuvinte cheie. 

De mai mult de 10 ani îmbunătățim continuu soluția custom dezvoltată de noi pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale clienților noștri. Vă propunem o aplicație custom, concepută special pentru vânzarea online care oferă o gamă variată de funționalități:

  • Sistem de cataloage de produse universale cu filtrare configurabilă din admin și care permit importul produselor folosind fișiere Excel (inclusiv imaginile produselor)
    • Se pot defini multiple cataloage de produse în funcție de atributele comune ale acestora
    • Fiecare catalog are arborele propriu de categorii
    • Atributele produselor se definesc la nivel de catalog dar se afișează la nivel de categorie pentru filtrare și în detalii produs ca tab distinct
    • Număr nelimitat de cataloage, categorii, produse – magazinele online dezvoltate de noi funcționează bine și cu milioane de produse
    • Galerie foto produs cu număr nelimitat de imagini
    • Asociere multiplă a unui produs la categorii
    • Gestionare rapidă a produselor prin import și export în excel la nivel de catalog
    • Se pot defini atribute comune personalizate ca de exemplu tipul de împachetare sau unitatea de măsură în funcție de care se poate calcula cost de transport diferit
  • Preluarea de produse din feed-uri oferite de furnizori sau prin crawling (scraping)
  • Preluarea informațiilor legate de preț si stoc de la furnizori 
  • Sistem de gestionare a adaosurilor prin setarea de adaosuri procentuale în funcție de criterii multiple
  • Gestionarea costurilor de transport în funcție de valoarea coșului și furnizorii de servicii de curierat integrați (SameDay, FanCourier, DPD, Cargus, etc.) și generarea automată a AWB-urilor.
  • Gestionarea eficientă și care îndeplinește cerințele GDPR a conturilor de clienți:
    • Clienții pot comanda atât cu cont cât și fără
    • Căutare rapidă a clientului în admin în funcție de mai multe atribute
    • Istoric comenzi și statistici comenzi client
    • Posibilitatea de ștergere a datelor cu caracter personal care păstrează comenzile în format anonimizat
    • Listă preferințe și coșuri abandonate
    • Gestionare adrese de livrare și facturare
  • Integrare SmartBill pentru generarea de facturi fiscale sau utilizarea unui modul de facturare custom
  • Comenzile pot fi create și editate inclusiv din interfața de administrare
  • Modul ofertare din interfața de administrare
  • Am dezvoltat mai multe instrumente în interfața de administrare care să ajute din perspectiva SEO
  • Plata online prin procesatori de plăți precum Netopia Payments, PayU, EuPlătesc, PayPal și alții
  • Sistem de vouchere de reducere care se pot oferi în funcție de factori definiți în admin atât cu valoare fixă cât și procentuală
  • Integrarea cu marketplace-uri relevante în domeniu precum Cel.ro sau eMag Marketplace 
  • Generarea de feed-uri de produse pentru campaniile de marketing online
     
Poti vedea un demo al aplicatiei creare magazin online accesand acest link.