În marketing online, un instrument folosit des cu rezultate foarte bune este bucla de remarketing. Aceasta reprezintă o modalitate de a afișa reclame consumatorilor care au interacționat cu site-ul dumneavoastră (utilizat cel mai mult în cazul magazinelor online) atunci când aceștia navighează pe alte site-uri. Această urmărire a consumatorului în mediul online ajută la dezvoltarea notorietății brandului și la generarea de vânzări.
Utilizarea unei bucle de remarketing oferă beneficii sigure și are o eficiență crescută în cazul produselor care implică studiu înainte de achiziție prin valoarea relativ ridicată, durata de utilizare crescută și în cazul existenței unui număr destul de mare de produse echivalente, ceea ce duce la amânarea luării deciziei de cumpărare.
Dacă ținem cont de costul asociat utilizării buclei de remarketing este dificil de evaluat eficiența acestei strategii de marketing online fără a avea acces la informații specifice. Cu toate acestea, se pot face două observații destul de sigure: bucla de remarketing dă rezultate bune doar dacă există o audiență bine determinată și cu potențial crescut de conversie la care ajung reclamele companiei și costul mediu de conversie este greu de determinat în absența unei analize a factorilor care influențează targetarea.
În generarea de vânzări online pentru produse sau servicii sunt foarte eficiente imaginile. Capacitatea de a transmite informație consumatorului prin utilizarea de imagini sugestive este crescută și este recomandat să se facă un număr de experimente pentru a determina imaginile care performează cel mai bine.
Banner bindness este tendința consumatorului de a ignora banner-ele pe care le-a văzut de multe ori. Dacă o imagine a fost văzută în mod repetat, șansele de a trece neobservată de același consumator cresc foarte mult. Din acest motiv, este o idee bună să fie variate imaginile utilizate de branduri în buclele de remarketing, pentru a spori probabilitatea de a atrage atenția consumatorilor vizați.
Dacă doriți să rulați o campanie de marketing online și căutați profesioniști cu care să colaborați, vă invit să ne contactați. De asemenea, vă invit să va exprimați propriile păreri în legătură cu buclele de remarketing și banner blindness în secțiunea de comentarii.
Scrie un comentariu